Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinebirbi blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt Z124 w IGN Projekt
93091 odwiedzin | wpisów: 96, komentarzy: 622, obserwuje: 212

Plot tarasowy na gotowo

autor: birbi blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witam

Udało się skończyć plotek na tarasie bez przygód. Jak sie podoba?

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl



Komentarze (15)
autor:izulek-2013  dodano: 6 miesięcy temu
No pięknie! gratuluję Ci ;)
autor:zakusynapasywny  dodano: 6 miesięcy temu
śliczny -gratuluję
autor:ona  dodano: 6 miesięcy temu
pięknie...jak macie to przymocowane do elewacji?
Odpowiedź do ona
autor:birbi  dodano: 6 miesięcy temu
Najpierw otwory, później kotwa chemiczne (w tubie jak silikon) i kołki rozporowe. Skręcone wkretami. Między elewacje, a drewno wstawione specjalne gumy pod deskę tarasową.
autor:alxandra  dodano: 6 miesięcy temu
No i super, też pomyślę o takim zabezpieczeniu tarasu głównie przed sąsiadami:P
Przymierzamy się do własnoręcznego wykonania tarasu - deski modrzewiowe już zamówione. Zastanawiam się teraz nad kolejnością zabezpieczenia desek.. Czy możesz napisać ile razy bejcowaliście i jakim kolorem? Fajnie u Was wyszło więc chętnie zgapię:) Napisz jeszcze raz o kolejności działania - bo w Twoich 2 wpisach jest różnie napisane.. Najpierw preparat grzybobójczy czy barwnik? Proszę o szczegółowe info, dziękuję :D
Odpowiedź do alxandra
autor:birbi  dodano: 6 miesięcy temu
Ojj... To dużo roboty przed wami.
Ja bazowalem na produktach firmy flugger.
Jak dobrze pamietam to legary byly malowane 2x lakierobejca.
Deski najpierw opryskiwaczem spryskane preparatem grzybobojczym. Zostawione na 3 dni zeby preparat przeszedl. Po 3 dniach splukane wodą i zostawione na 3 dni do wyschnięcia. Następnie olejowanie. 2 warstwy. Po zamontowaniu ostatnia trzecią warstwe. Finisz :D
Odpowiedź do birbi
autor:alxandra  dodano: 6 miesięcy temu
Dzięki za info, a napisz mi jeszcze czy olej już barwi deski na taki kolor czy kupowaliście jakiś barwnik? Dasz namiar na kolor?
Odpowiedź do alxandra
autor:birbi  dodano: 6 miesięcy temu
Dodalem zdjecie wiaderka z kolorem. Po 2 latach bardzo mocno sciemnieje. Porównaj foty zaraz po montażu, a teraz.
Odpowiedź do birbi
autor:alxandra  dodano: 6 miesięcy temu
No właśnie widzę, że kolorek inny niż na początku. A odnawialiście deski w międzyczasie? Dzięki za fotkę:)
autor:birbi  dodano: 6 miesięcy temu
Tak, bylo jedno dodatkowe olejowanie.
Jutro odbieram 2 wiaderka i zaczynam olejować.
Odpowiedź do birbi
autor:alxandra  dodano: 4 miesiące temu
Witaj, wrzuć proszę zdjęcia po ostatnim olejowaniu tarasu:) Olej fluggera zamówiony, niedługo ruszamy do boju:)
autor:grenadawroclaw  dodano: 4 miesiące temu
Zaplecze Szefostwa:)) Ładnie wyszło!
autor:dom-przy-sadowej  dodano: 4 miesiące temu
Pięknie :)
autor:aniabudujeoberona  dodano: 4 miesiące temu
Francja elegancja :)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Moc: 11 kW
Moc: 12 kW